torsdag 5. juni 2008

Siste dag i London!:D

Og den er sterkt preget av dårlig planlegging...:S

Men, hvem bryr seg om det:D

Innser jo nå at jeg skulle ha begynt å pakke liiiiitt før i går, men det gjorde jeg altså ikke.
Og nå skal jeg på lunsj med venninnene mine, for siste gang:(
Og så skal vi shoppe litt... og så skal vi på musikal...
Det blir koselig da:)

Men det betyr at jeg må døgne, og pakke i natt...
Og det frister ikke så veeeldig, med tanke på at skal døgne fra fredag til lørdag..

Men men, det skal vel gå:)

Været er nyyyyyydelig... Første dag på uker faktisk...

Og nå BØR finværet holde seg når jeg kommer hjem og, ikke sånn at det er finvær hjemme mens jeg er her, så skifter det.. det finner vi oss ikke i nei...

Pakking er no dritt.. Utrolig hvor mye dritt man samler sammen i løpet av et år!!!
Men jeg gleder meg til å komme hjem da.. det blir bra!:D

1 kommentar:

Sarah sa...

åååh... e vil også ha FERIE!!!!