søndag 15. november 2009

Nok en oppdatering

Man skulle tru at jeg hadde huska å skrive noe her litt oftere.. Men det gjør jeg altså ikke.

Så siden forrige gang jeg sa jeg skulle bli flinkere til å oppdatere, har jeg flytta til Trondheim og begynt på NTNU (utsatte det bare 2 år..), sett Walking with Dinosaurs og lært meg å spise paprika (såfremt den ikke er sprø og kald og sånn).

Her en dag hadde jeg kjemiforelesning, og det var snakk om heliumbomber. Hvis man slipper en heliumbombe, får alle som er innenfor et visst område pipestemme da?
Det hadde jo egentlig vært litt stilig.
Mulig jeg må google heliumbomber, eller lese om dem i kjemiboka, eller bare begynne å følge litt mer med på forelesningene..
Sånne alternative bomber skulle vært en heftigere tema i grunn; bomber som ikke dreper, bare gir alle rundt en irriterende pipestemme eller farger dem blå eller som fikk alle til å synge på "ja vi elsker"...

Den helga her har vært den lateste i tidenes historie.
Fredag var jeg en smule sosial da, var hos Einar med Ane, Sigrun og Ivar, vi feira div småting :)
Som f.eks at jeg endelig har klart å ta lappen ( weeeeee :D ), godkjente ex.phil-oppgaver, siste laboppgaver og sånn.. Flinke mennesker :)

Jeg har sett masse filmer i helga. Fikk endelig knota meg til å se He´s just not that into you. Og det skumle er at den filmen i grunn hadde en del gode poenger :P
Så min nye filosofi er nå at hvis han faktisk er interessert, så tar han kontakt.
Med min flaks vil jeg jo såklart da bare treffe folk som er så sjenerte at de sitter og tenker det samme om meg, men det får så være :P

Jeg vil på strikkekurs!
Jeg får ikke til bestandig, og sokkene mine har i grunn en ganske votteaktig fasong. Mest irriterende i hele verden... Så hvis noen vil komme innom en dag og lære meg litt, så er det fint!



Ingen kommentarer: